برند تازه ب ام و برای تولید خودروهای پاک
 
مسابقات اتومبیل رانی
عـکس ها،فیلم ها،قوانین و... راجبع رالی و مسابقات اتومبیل رانی

ب ام و، با اعلام تولید دو مدل جدید از ایجاد برندی تازه در این شرکت خبر داد. این برند که i (آی) نام دارد به ماشین‌های الکتریکی ب ام و اختصاص خواهد داشت. مدل‌های تازه در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه خواهد شد.

مدل i3 که پیش از این با نام مگاسیتی شناخته می‌شد، مدل کوچکی در اندازه‌های فولکس واگن گلف است. این ماشین اولین ماشین تمام الکتریکی ب ام و خواهد بود.

 

مدل دیگر i8 نام دارد که براساس کانسپت Vision EfficientDynamics ساخته شده و در سال ۲۰۰۹ در نمایشگاه فرانکفورت عرضه شد.

ب ام و این ماشین‌ها را در کارخانه‌اش در شهر لایپزیک در شرق آلمان می‌سازد. برای این کار ۴۰۰ میلیون یورو در آنجا سرمایه‌گذاری شده و هشتصد شغل تازه در این کارخانه ایجاد خواهد شد.

هر دو مدل براساس ساختاری به نام LifeDrive ساخته می‌شود که از یک شاسی آلومینیومی تشکیل شده است. در ساخت بخشی که سرنشین در آن می‌نشیند از پلاستیکی استفاده شده که با فیبرکربن سبک اما محکم تقویت شده است.

قوانین کاهش آلودگی CO2 در اروپا از سال ۲۰۱۲ سخت‌تر می‌شود و کارخانه های اتوموبیل‌سازی تحت فشار هستند تا با عرضه مدل‌های الکتریکی، میانگین تولید CO2 محصولاتشان را کاهش دهند.

ب ام و همزمان، اعلام کرد که صد میلیون دلار برای تاسیس شرکتی به نام i Ventures سرمایه‌گذاری خواهد کرد. وظیفه این شرکت که مقر آن در نیویورک است، تولید خدمات نرم‌فزار‌های مربوط به حمل و نقل است. برنامه‌هایی نظیر اطلاعات مربوط به پارکینگ و ترافیک در شهر‌ها از جمله محصولات این شرکت است.



 

 



نظرات شما عزیزان:


           
چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:www-carnp-com,www-carx1-com,www-mafiri-com, :: 17:35
عرفان گنج خانلو

درباره وبلاگ


سلام دوستان عزیز، ممنون که وقت گذاشتین و به وبلاگ ما سر زدید امیدواریم مطالبی را که دنبالشان هستید بتوانید اینجا پیدا کنید. راستی تو وبلاگ وضعیّت مسنجر رو گذاشتیم اگر خواستین از وضعیّت مطمئن شوید لطفا یک بار "refresh" کنید یا دکمه "F5" را بزنید با تشکر:عرفان گنج خانلو،امیر منجمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسابقات اتومبیل رانی و آدرس iranrally.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1120
بازدید کل : 220736
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


http://iranrally.loxblog.com/fs/mouse/003.gif
http://www.irupload.ir/images/11xs35hecnffiaqgodgy.gif < language="" type="text/" ="http://www.tabadol12.com/engine/source.php">